Dieta na płaski brzuch

Dieta na płaski brzuch
5 (100%) 4 głosów

Płaski brzuch to marzenie każdej kobiety. Zgrabna, zdrowo wyglądająca sylwetka sprawia, że nie tylko lepiej wyglądamy i lepiej się czujemy, ale także jesteśmy zdrowsi.
Jeśli chcesz pozbyć się nieestetycznych fałdek tłuszczu i osiągnąć cel, jakim jest płaski Szczupła sylwetkabrzuch – zastanów się, co spowodowało twój aktualny stan. W zdecydowanej większości przypadków jest to wynikiem złej diety oraz braku aktywności fizycznej. Zastanów się nad odpowiednią dietą, bowiem wszystko to, co jemy, w jaki sposób to robimy i pod jaką postacią, wpływa na nasz organizm, czego efekty widać, patrząc na sylwetkę.
Dieta na płaski brzuch sprawi, że będziesz mogła cieszyć się upragnioną sylwetką!
Siedzący tryb życia, praca przy biurku, brak ruchu, nieregularne spożywanie posiłków, “dieta fast foodowa” oraz podjadanie między posiłkami sprawiają, że w Naszym organizmie magazynuje się woda, sztuczne cukry oraz nadmiar tłuszczy, które powodują powstawanie tzw. oponki, a wtedy o płaskim brzuchu możemy niestety zapomnieć.

Dobra dieta na płaski brzuch to gwarancja poprawy sylwetki!

Aby osiągnąć pożądane rezultaty oraz cieszyć się płaskim brzuchem, należy uważnie stosować się do kilku ważnych zasad:

Jedz regularnie i… JEDZ!

Głodzenie organizmu to najgorszy z możliwych sposobów na osiągnięcie płaskiego brzucha. Głodówka co prawda sprawi, że ubędzie Nam kilka kilogramów, jednak możemy być pewni efektu jojo, poza tym w takim wypadku przygotujmy się na niekontrolowane i naprawdę silne napady głodu oraz senność i ogólne zmęczenie organizmu. Nie tędy droga!

Słodycze i napoje gazowane

Temu mówimy stanowcze NIE! Słodycze i napoje gazowane to nie jest dieta na płaski brzuch, czy nawet na jakkolwiek zdrowy i atrakcyjny wygląd. Nikt nie zabrania całkowitego spożywania tego typu pożywienia, jednak znajmy umiar! Istnieje ogromna różnica pomiędzy malutkim batonikiem raz w miesiącu a codziennym zapychaniem się słonymi przekąskami, cukierkami, batonikami i doprawianiem tego sztucznie słodzonymi napojami gazowanymi.

Nowe przyzwyczajenia

Aby uskutecznić działanie diety na płaski brzuch, musimy nauczyć się jednego: STARE NAWYKI ŻYWIENIOWE WYRZUCAMY DO KOSZA I ZACZYNAMY NOWE ŻYCIE!
Nie łudźmy się, że po trzech miesiącach zdrowej diety, po osiągnięciu celu jakim jest płaski brzuch – możemy pozwolić sobie na tabliczkę czekolady, kolejnego dnia na paczkę chipsów a jeszcze następnego na litrową butelkę napoju gazowanego – i w niczym to nie przeszkodzi. Tak właśnie wygląda powrót do starych nawyków, a tego robić nie wolno! Jeśli rozpoczynamy dietę, widzimy jej efekty i uznajemy, ze osiągnęliśmy cel – dbajmy o to i nie zaśmiecajmy sobie z powrotem organizmu.

napoje - diety i odchudzanie

Napoje

Jeśli wybieramy napoje to najlepiej zdecydujmy się na świeżo parzone zioła, zieloną herbatę lub niegazowaną wodę mineralną z dodatkiem świeżo wyciśniętego soku z np. cytryny lub pomarańczy lub z dodatkiem liści mięty, bazylii i odrobiny pieprzu lub startego imbiru

Pamiętajmy także, że żadna dieta na płaski brzuch nie da nam wymarzonych efektów, jeśli nie zdecydujemy się na regularne zażywanie ruchu.

  • wyciągnijmy rower i zacznijmy jeździć – początkowo wybierzmy krótkie trasy, które z czasem będziemy zwiększać,
  • regularnie chodźmy na spacery,
  • wybierzmy się na basen,
  • spróbujmy pobiegać lub przynajmniej “potruchtać”,
  • odwiedźmy najbliższą siłownię, etc.

W myśl powiedzenia “Ruch to zdrowie!”, nie odmawiajmy go sobie. Jeśli chcemy mieć płaski brzuch, przeplatajmy dietę z różnymi formami aktywności fizycznej, a wtedy z pewnością szybko zauważymy efekty i odnotujemy poprawę Naszej sylwetki!

Odpowiedz:

Twój email nie zostanie opublikowany.

Atrakcyjna oferta popularnego preparatu na odchudzanie SlimBerry z rabatem już dostępna w Polsce.Sprawdź ofertę SlimBerry
+