Apetyt na kaloryczne i słodkie przekąski

Apetyt na kaloryczne i słodkie przekąski
4 (80%) 1 głosów

Jeśli jesteśmy osobami aktywnymi fizycznie to najczęściej posiadamy bardzo wiele wspólnych celów do których każdy z nas dąży. Zaliczają się do nich z pewnością estetyczne i idealnie wyrzeźbione ciało, pełne zdrowie przez długi czas oraz świetna kondycja i samopoczucie. Jednak istnieje wiele przeszkód które mogą skutecznie nam utrudniać, a w niektórych przypadkach nawet uniemożliwiać osiągnięcie danego celu. Jednym z największych wyzwań jest apetyt na słodycze w postaci ciastek, deserów, batoników czy lodów nad którym tak naprawdę w żaden sposób nie jesteśmy w stanie zapanować. Niektóre osoby odczuwają nawet poważne problemy natury psychologicznej bez tego typu żywności, jednak czy tak być musi ?

Apetyt na kaloryczne i słodkie przekąski

Odpowiednio dobierz kaloryczność swojej diety do prowadzonego trybu życia.

To najważniejszy błąd jaki często jest popełniany przy odchudzaniu, nawet przez osoby które wiedzą jak podejść do tego tematu, a przynajmniej takie sprawiają wrażenie. To że niskokaloryczne diety nie przynoszą oczekiwanych rezultatów nie podważalne, jednak wciąż wiele osób popełnia właśnie taki błąd. Przekłada się to bezpośrednio na chęć dostarczenia słodyczy, ponieważ nasz metabolizm znacznie zwalnia i przywrócenie go do prawidłowej pracy wymaga sporo czasu. Szczególnie podatne na zaburzenia są hormony związane z tarczycą, a ich rola przy redukcji tkanki tłuszczowej jest ogromna.

Nieregularne spożywanie posiłków.

Wiele osób posiada bardzo intensywny tryb życia związany z wykonywaną pracą bądź szkołą, jednak nie powinno się to przekładać znacznie na nasze odżywianie. Ryzyko występowania chęci na podjadanie słodkich pokarmów w przypadku posiłków mocno nieregularnych jest znacznie większe niż przy odpowiednio ustalonej diecie. Przykładowo jeśli jednego dnia jemy regularnie co kilka godzin, a następnego mamy sporą przerwę pomiędzy posiłkami to nasz organizm domaga się jedzenia. Jest to idealna chwila by dać ponieść się pokusie i paczka ciastek bądź kilka kawałków ciasta z pewnością tylko czeka na taką okazję. Nie bez znaczenia jest również insulina, a właściwie jej skoki które mogą być bardzo duże w przypadku jednego bądź dwóch obfitych posiłków dziennie.

Złe nawyki żywieniowe.

Organizm ludzki posiada wiele ciekawostek, między innymi to że bardzo łatwo uzależniamy się od wybranego smaku. Jeśli więc spożywaliśmy słodycze przez wiele lat to prawdopodobnie nie uda nam się z nich zrezygnować od razu i będzie to monotonny i trudny proces. Należy zmieniać swoje nawyki i słodycze dostarczać tylko u wyłącznie okazjonalnie co z pewnością pomoże odzwyczaić się od ich charakterystycznego smaku. Nie bez znaczenia jest tutaj również rola producentów tego typu żywności, którzy dbają by bardzo nam smakowała.

Podjadanie z powodu braku zajęć.

Wbrew pozorom jest to bardzo duży problem znacznej części społeczeństwa a jedzenia w trakcie nudy jest całkowicie normalne pośród nas. Organizm działa na zasadzie instynktu i dąży do przyjemności, dlatego bardzo łatwo jest wpaść w pułapkę wolnego czasu. Znanym nawykiem jest także jedzenia np. podczas oglądania telewizji czy też czytania książek, dlatego warto zachować koncentrację i unikać tego typu sytuacji.

Skomentuj:

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Atrakcyjna oferta popularnego preparatu na odchudzanie SlimBerry z rabatem już dostępna w Polsce.Sprawdź ofertę SlimBerry
+